Poznámky z Kanady -těžký život
Vloženo: 2016-08-04 Kategorie: Other Vložil: admin

Druhý díl trilogie cestování v Kanadě. Chcete krev? Tak to bohužel, ale něco o každodenním životě uvnitř.

První dva dny vesměs projíždíme s různými zastávkami skrze Squamish, kde jsem měl původně nechat pořízenýho bajka, ale takhle pouze navštěvujeme Liquer store, protože v Kanadě jinde alkohol nekoupíte a bez piva není v Kanadě co dělat, že. Kupuju Kokanee piva (Pak že reklama v podobě sponzoringu Kokanee Crankworx nefunguje) a vyrážíme směr Whistler village, aby jsme okoukli terén na poslední týden, kdy se tam chystáme chvíli pojezdit. Ivča mi domlouvá týpka se žlutým transitionem tr250, který ho tam prodává přímo před lanem v bikeparku, připoutanýho ke stojanu. Je právě na laně, tak chvíli čekáme, než dorazí dolu. Chvilku se mě snaží přesvědčit, že praskání ve sloupku vidle je vlastně brzda, tak ho neberu. Beztak bylo docela dodělaný. I když teď, v době kdy tohle píšu, toho začínám trochu litovat, protože to vypadá, že už nic neseženu.

Celkově musím říci, že příroda je tu neskutečná. Po cestě z Vancouveru navštěvujeme druhý největší vodopád v Kanadě, z čehož jsem docela vyplesklej, i když postupem času, když vidíte vodopády několikrát denně, začíná být člověk vybíravý a přestává si fotit každou scenérii, protože jsou tady prostě všude.

Dáváme první větší tůru, kdy za pár hodin ucházíme asi 32km, přičemž ale vyrážíme dost pozdě a nedivil bych se, kdyby jsme trhli nějakou časovku Rocky Mountain. Ono se to nezdá, ale 32km v tomhle terénu rychlochůzí není zadarmo, což jsme samo neodhadli. Když pak vysílení žádáme nějakého mexikánce o vodu, jelikož netušíme, že tam nejsou kempy s vodou, musí na nás čumět jak když koukáš na bonyho klopenku. Prostě nechápeš a kroutíš hlavou, kde se stala chyba. Tahá vodní filtr a z řeky nám ochotně dopňuje. Příště mi to za ten pohled nestojí a piju rovnou z řeky.

Další tůry už dáváme kratší. Beztak buď prší, nebo přejíždíme a není čas dát něco delšího. První dva tři dny jsme spali v autě, ale pak už si platíme kemp, pokud je to možný. V národním parku jinde být nelze. Je tam pohoda. Zaplatíš cca 27$ za kemp (+10 když chceš dřevo na gril, což nechceš, protože máš uhlí, který je ti k ničemu, jelikož mřížka je napevno přiheftnutá asi 40cm nad zemí) a pustí tě do kempu, řeknou ti s úsměvem, že máš dávat pozor na medvědy, nebo že včera tam byly tři a můžeš zajet na plácek cca 10x10m, kde je plac na auto, gril, plac na stan. Celkově vše mezi stromy, v přírodě, okolo místa pro dalších 10 aut, žádná mačkaná na Mácháči. To je hodně fajn. Vezmi si to u nás. Zaplatíš za auto, za člověka, za sprchu a pustí tě na louku, kde máš do pěti minut vybrakováno.

Tady bych ale nerad opomenul zmínit, jak je cestování s dvěmi holkami náročné. Přijedeš do kempu, sedneš si na lavičku a musíš čekat. Čekáš, až připraví večeři, čekáš, až rozdělají stan, čekáš, až vše poklidí, čekáš čekáš čekáš. A až po tom dostaneš do ruky pivo a můžeš je za odměnu začít bavit svými vtipnými komentáři. Zajímavý je, jak dokáží určit, co chlap přesně chce. Například chci džus. Začnu jen tak koukat na prázdný hrnek a pomyslím si, že by bych si dal džus. Ivča se okamžitě zvedá, běží do auta a než vezmu hrnek do ruky, je plný a já můžu začít rovnou pít. Potom otočím hlavu směrem k pytlíku od pistácií a než zaostřím je přede mnou plná miska. Potřebuju na záchod a pomyslím si... no ale to už je třeba na jindy. Škoda, že nemáme holuby...

Jako revanž, že musím takhle trpět, prý už nemusím házet v autě těžký jídlo na lehký, takže ho nemusím rozmačkat. To je asi hodně důležitý, protože už mám dva černý puntíky. Můžu také poslouchat, jak se holky čtvrt hodiny v kuse navzájem omlouvají za to, že nic neudělali, nebo (jelikož se obě učí angličtinu) můžu poslouchat, že jedna neumí anglicky jako ta druhá, pak ta druhá jako ta první, následuje dalších pár minut dohadování a pak opět klasická čtvrthodinka omluv. Také si rozhodně zajdu koupit nějaké spodní prádlo do Victorias Sekret, protože podle toho, jak o tom holky mluví, nic lepšího asi nenajdu a mělo by to tu být za super ceny! Jo a jsem tlustej.

Diskuze k Reportu
Mára
Vloženo dne: 2016-08-05 v 15:13:41
z kola mám jen pár fotek, skoro nic, bude naposled, ještě jeden díl a pak :o) Už jsem doma no
Týlos
Vloženo dne: 2016-08-05 v 09:07:59
Nuda Kanada a žádný kolo jenom kecy okolo ukaž nám už ty mega polety? *fing* A už jseš doma ? Nebo si pořád válíš šumky v Kanadě
Petr
Vloženo dne: 2016-08-05 v 08:44:22
Teda Marku to ses musel nadřít jak ses staral o holky :)
Přidat příspěvek
Jméno     |  Webovky:
Zpráva
:)*hihi**ass**voci**kudla**hipec**fuck**smoker**fing*:-(:-p:-D;-):-):-|:-/
Anti-spam kod: ufo
[ Administrace ]  [ Valid XHTML 1.1 ]  [ Valid CSS ]   [ RSS 2.0 Channel ]  Designed and programed by Mára