UFOcar´s Tripping
Vloženo: 2012-04-30 Kategorie: Bike Vložil: kubaz

UFOcrew si dala pauzu na Střižáku a jela omrknout i jiný lokality...

Všechno to začalo při RE-cyklo Střižáku, kdy dopoledne Háre navrh jet v neděli omrknout Bažák v DC a odpoledne to podpořil ještě Maki nedělním odpoledním pozváním na FoamPit.
Začalo to tedy v neděli po obídku v 1 na benzince v Krásňáku. Domluvenej Austric volá, že nestíhá a dorazí tedy až do DC, ale vystřídal ho natěšenej Pitrs s Puňťou.
Před druhou sme v DC, kde to vypadá jako na poušti. Na sluníčku jak v solárku, trať vyschlá na prach a v tomto nehostinném prostředí ani noha, což nás všechny překvapilo.
Ještě než sme začali všichni jezdit , Pepča už v prvních jízdách zaráží do zadního kola jakousi 4cm železnou šponu, takže se vrhá k lavičce do stínu, kde se pouští do lepení kola. Toho využívá Pítrs, kterej si krom kola přivezl i plnou vietnamskou tašku chráničů, vyjma helmy. Půjčuje si tedy od Pepči kokosku s kšiltíkem, aby si v DC i bez svojí helmy aspoň trochu zajezdil.
Překvápkem tohoto výletu byl určitě Háral Kryšna, kterýmu asi ÚL-LET dal křídla a k údivu nás ostatních si naskákal první, ne zrovna krátkou, lavici, a druhej s třetim posílákem, kdy druhej rozhodně neni zadarmo.
Každej sme si na poušti dali několik jízd do promočení hadrů, zalezli na lavičku do stínu a nechali taky chvíli zajezdit Pepču, kterej právě dolepil kolo.
Cca kolem 3tí vyrážíme směr FoamPit, kde nás už čeká Maki s kámošema. Po chvíli doráží i Martí a BackFlipHeelClicker Pavel a začíná celkem SHOW. Nejprve v 10ti vylejváme Lochnesský jezero z krycí plachty molitanu, pak Háral Kryšna pár hřebíkama zpevní odraz a konečně začíná NoControlMasterShow. Maki nám hned na začátek ukazuje BackFlipa s protáčejícíma se gripama, končící totál záhozem kola, který si nechci představovat v reálu na hlíně či betonu. Makiho kámoš na BMX sází pěknou nedotočenou 720 a Pavlik dle svého názvu dává z první BackFlipHeelClicker.
Pak přichází řada na nás. Luky bičuje protažený SuperManSeatGraby, já s Pítrsem zkoušíme 360 a zbytek bandy si konečně zkouší jaký to je nechat se v rychlosti poslat dvoumetrovym odpalem a zkoušej nejrůznější varianty letu. Nejlepší je Martinka, kterou všichni hecujem asi 20 minut, protože se bála rozjet. Když sme se zeptali čeho se bojí, zabila nás odpovědí, že prý toho vzduchu:D Ale když to dala poprvý, další jízdy už sázela na předek a následnym FrontFlipem do molitanu:D
Opět lítáme dokud nejsme durch, Luky s Austrim dávají koupel v protějším Kačáku a vyrážíme tuhle výbornou neděli ukončit pod slunečníky na Střižák, kde s blaženým úsměvem na tváři hodnotíme vejlet a na večír vyrážíme dom.
Kuba Z

foto od Pepči:

Diskuze k Reportu
Marti
Vloženo dne: 2012-04-30 v 15:59:19
FoamPit byl supr, až na ten stres na začátku :) ...ze vzduchu a toho mega odpalu a když jsem si začla pomalu zvykat tak jsme jeli domu. V nejlepšim se má přestat. *hipec*
Simona
Zpráva
:)*hihi**ass**voci**kudla**hipec**fuck**smoker**fing*:-(:-p:-D;-):-):-|:-/
Anti-spam kod: ufo
[ Administrace ]  [ Valid XHTML 1.1 ]  [ Valid CSS ]   [ RSS 2.0 Channel ]  Designed and programed by Mára