UFO TRIP JBC LBC ALC THC
Vloženo: 2011-05-28 Kategorie: Bike Vložil: filip

Je to tu :-)))))))))))))

Dne 20. 5. 2011 v 9:00 hodinu po celonočním přívalovém dešti, 7 ústeckých odvážných bikerů (včetně 1ný bikerky), vyrazilo na 3 denní výlet směr Singeltrack pod Smrkem, Mladý Buky a Ještěd.
gal/5035.jpg gal/5034.jpg

Sraz byl ve ¾ na 9 na benzince v Krásňáku, a většina spolujezdců to v pátek brala od rána z gruntu a na cestu se vybavila velkou zásobou nápojů, na dodržení pitného jízdného režimu. Od toho se odvíjela i atmosféra cesty v každém z vozů.
Cesta na singl byla zkomplikovaná uzavírkou z Chrastavy a tak nás stála o pár kilometrů i minut víc.

Nic to však neměnilo na tom, že ve 12:00 vyrážíme z Nového města pod Smrkem, na 18 kilometrový již kultovní okruh.
Kromě první komplikace výletu hned na začátku singlu v podání mega osmi na Martiny předním kole, kterou jsme se neúspěšně snažili opravit.

Single byl na 99,5 % suchej, v pátek i prázdnej a hlavně jako vždycky megazábavnej. Po 4 hodinách, minipauzičce v jedinym (a taky nejdražším) otevřenym občerstvení Obřím sudu.

Kde nás stihla menší přeháňka, dorážíme zpět k autům a pomalu vyrážíme směr Jablonec a konkrétně legendární Sokolovna.

Po ubytování a večeři, kterou připravil Luky (guláš s konzervy a hora knedlíků)
gal/5013.jpg gal/5010.jpg

Jsme neznalým Jablonce jeli ukázat místní bikové lokality. Břízky, který sme dali i my, skočili na skillz brutální dh lajny s ale moc příjemnýma transférama a jedním wallriddem. Po sešeření a totálním vyčerpání nás konečně čekalo vytoužené pivo.
A tak jsme skončili u bezkonkurenční Plzně a odjížděli v pozdních hodinách.

Ranní brzké vstávání a co nejrychlejší oprava Martiny kola v profesionálním obchodě nás táhla do postele a krom vytlemenýho Vlasty s Lukášem šli všichni poctivě spát.

Den druhý :-))

Snídaně, půl hodiny čekání na parkovišti kvůli centrování kola a hurá do hor. Asi 80 nebo 90 kiláků přes skoro Harrachov, úplně Vrchlabí a pak Mladý Buky.

Vyjímečnej obídek v restauraci laděné do indického stylu, která byla na všechny poměry až nečekaně levná a poté směr Ski/ Bike areál. V bikeparku si dáváme kafíčko a pivečko na slehnutí obídku a před 2 hodinou kupejem permici na 3 hodiny za 180 vočí. Do 17 hod. kdy je zavíračka areálu akorát:-). Takže ve 2 začínáme jezdit, nejdřív ve vláčku na poznání A, pak B, a pak začínáme jezdit každej dle svých sil a chutí. Před ježděním lehce sprchlo, takže pár prvních jízd bylo na vlhkym povrchu, ale za hodinku letního počasí bylo vše bez chyby. Překvapili jsme páreček celobrkařů co nám nemohli ujet a nás zas překvapil malej had při tréninku, co šlapal a lítal, co to šlo. A to ještě na hardtailu vepředu s Durem. Někdy kolem ¼ na 5 jsme dali dokumentační jízdu, kdy jsme pomalu sjížděli a točili pár pasáží. Nejlepší byla část u U-rampy, kdy Martina 2x vystupovala, Filip si dal nečekanej nosemanuál a ostatní si zatransférovali.
Po natáčení jsme si dali poslední 2 jízdy na došťavení a v 17 opět usedáme k našemu stolku na zahrádce. Lehký občerstvení, nabrání sil a vyrážíme směr Velká Úpa, která leží asi 3 kiláky před Pecí pod Sněžkou. Hotel Úpa.

Kde jsme se objednali přes Hanuse, nacházíme snadno, jelikož zahrádka, plně obsazena dík zabijačce, sousedí s hlavní silnicí. VIP parking, ubytko v nejkřivějších místnostech v republice.

A zas sedíme na zahrádce, tentokrát u Turnovskýho Krakonoše. K tomu pár z nás neodolalo zabijačkovým výpečkům s knedlem a zelím, v poloviční porci za 45 Kč, nejlepší jídlo víkendu.

Toto jídlo nemělo obdoby, a každý kdo ho pozřel určitě potvrdí. Při večerním posezení, bylo připravený překvapení v podobě nefalšovanýho pražskýho Skota i s dudama. Půl hodinový přímý přenos dud na vlastní uši stojí za to, a v prostředí Krkonoš navazuje úžasnou atmosféru. Po pár Krakonoších,

stáhnutí videa a totálního vyčerpání na zahrádce, jsme se přesunuli do naší špeluňky, kde díky extra křivým místnostem, každý po dvou chodících, měl tendenci při každém kroku padat:-).

Po položení sklenice na zem, která samospádem sjela k opačné zdi a náležitém výtlemu z našich pokojů uleháme a s hlukem sobotního mejdanu pod námi v hospodě usínáme.

Den třetí:-)))

V 9 stávačka, ranní hygiena, sbalení věcí a uklizení pokojů a hlavně komplikačka s kolama při nakládání aut. Kola byla z bezpečnostních důvodů v garáži a tak jsme asi půl hodiny hledali a pak budili majitele hotelu Dalibora (tímto mu i dík za pecka večer s ještě peckovnějším občerstvením), aby nám dal klíče a my si mohli kola vyndat. Někdy po 10 slavnostně odjíždíme tou samou cestou, co jsme přijeli.

Ve 13:00 odjíždíme sedačkovou lanovkou na Skalce směr Ještěd. Z výstupní stanice nás čeká dalších asi 116 metrů převýšení po svejch až přímo k vysílači.

Kde logicky následuje občerstvení na nabrání sil.

To, co následuje při odjezdu z Ještědu, nemá obdoby:-). Totální kolová anarchie v podobě nás i cizích cyklistů. Předjíždění lidí, cyklistů i motorek do zatáček, absolutní moc nad komunikací a neohrožený výraz v tváři každého. Všechno to končí jen pár metrů před koncem asfaltky z vysílače slovy ,,CO DĚLÁŠ“, velkou nerozpoznatelnou ránou a Vlastovym brakedancem na novym asfaltu v rychlosti kolem 3 až 4 pětek. Důvodem bylo setkání Vlastíkových a Filipových řidítek, což mělo za následky štípanec na Filipově prstu a spálení kůže v ploše cca. 50 cm2 na asi 6 místech, zlomení posledního článku prsteníčku na levé ruce (což se dozvídá až večer v ústí na pohotovosti) a roztrhanej a připálenej dres na Vlastíkově straně. Jediný kolo, krom sedačky, vyšlo vítězně. Vlasta, a to fakt KLOBOUK DOLU, se na drsňáka Toma zvedá a dolu dojíždí po svejch a po špagetě.
gal/4983.jpg gal/4993.jpg

V plánu bylo nafotit a natočit něco na špagetě, ale z důvodů Vlastíkova ošetření, jsme však opatrně všichni dojeli ke spodní stanici lanovky, kde byla přivolána horská službu. Ta měla za úkol ošetřit popáleniny alespoň zelenkou, která však nebyla ve výbavě záchranářů (i přes dva neuvěřitelně velké a vybavené kufry zdravotnickýma pomůckama). Po alespoň přelepení náplastmi nakládáme kola a vyrážíme směr Ústí. Při příjezdu do Ústí Filip dokumentuje tachometr UFO CAR Felicie, který vykazuje neuvěřitelných 480 a ňáky drobný kilometrů.

Pak už jen následovala pohotovost s Vlastíkem, skvělá koupel ve vlastní vaně a zasloužený spánek ve svém domově.

KubaZ & K-682

Moc pěkné... *fing*
Mára
Vloženo dne: 2011-05-30 v 09:25:20
paráda, klasickej trip :o)
SGA
Vloženo dne: 2011-05-29 v 09:32:07
well done *smoker*
Sedli
Vloženo dne: 2011-05-28 v 21:01:02
Závidim! Je mi Váš líto takle se rosekat, muselo to být maso.
Přidat příspěvek
Jméno     |  Webovky:
Zpráva
:)*hihi**ass**voci**kudla**hipec**fuck**smoker**fing*:-(:-p:-D;-):-):-|:-/
Anti-spam kod: ufo
[ Administrace ]  [ Valid XHTML 1.1 ]  [ Valid CSS ]   [ RSS 2.0 Channel ]  Designed and programed by Mára