Trip do Liberce 2010
Vloženo: 2010-07-02 Kategorie: Bike Vložil: admin

Tak a zas po roce se sešla klasická partička v Libereckém kraji, tentokrát ovšem přímo v Liberci a a ne v Jablonci jak to bylo zvykem, tak něco od delegovanýho reportéra Vlastika uvnitř...

Pátek:

před desátou hodinou nabírá Zedko, Vlastíka s Lukym u Vrbenskýho lázní a razíme na benzinu a Vlastík odevzdat klíče od bytu krotitelce kočkovitých šelem. Cesta probíha naštěstí bez policejních hlídek zato s prázdným kamionem v rychlostech mezi 80 – 100 km/h (samolepku na prdeli měl na 90 a velmi dlouho se nedal předjet Felinou 1.3 obsazenou 3-mi lidmi a 3 biky). Po té byla cesta do Nového města již relaxem a užíváním si cizí nádherné krajiny. Ve 12 hodiny se v restauraci scházíme se stavitelem Singletracku Pod Smrkem Tomášem Kvasničkou, dovídáme se nějaké informace a poznáváme nové lidi a po polívce a pár Vratislavků11° (což je domácí nečekaně chvalitebné pivo) vyražíme nedočkaví přímo na Singletrack. Na parkovišti je jen jedno auto a to jsou ještě pěšáci. Sundáváme a montujeme biky a s nadšením vyrážíme. Z nástupního místa v Novém městě pod Smrkem začínáme na široké štěrkové cestě, kde nás po 50 metrech vyděsí uprostřed cesty ležící ohryzaná, z devastovaná a mega nechutná asi 10 cm hlavička daněčka. Trošku šokováni,ani fotit se nám to nechtělo:-) ...pokračujem dal. Za 100 metrů přichází vysněný Singl, byť prozatím lehce šlapavý do kopce. Cca po ½ kilaku doražíme na asfaltku a slézáme, jelikož je prudká a pro naši fyzičku relativně dlouha (+- 2-3 kiláky). Na vrchu asfaltky nás přivitál dřevěny altánek, na stromě vysející Streituv obrázek a rozcestník v nadmořské výšce 705 metrů. Po lehkém občerstvení a 1,5 pohodovejch km přichází opět Singl ale tentokrát z kopce a to zatraceně dlouho. Užasná jízda, pumptrack jak hovado, ve štýlu nehoráznym, prostě pro každýho něco. Boule, skoky, klopny, zatáčky, nádherná příroda, ale to uvidíte ve videu sami. 3 kiláky sjezd k chatě Hubertce, kterou šéfuje námi pojmenovaná kouzelná babička,a další 3 kiláčky obdobného sjezdu k obřímu sudu. Po nečekaně unávné jízdě, ale za to zatraceně záživné,příjde opět pívo, focení, Vlastíka a Lukyho slintání po místní luxusní, mladounky servírce-by jste nechápali.:-) A pak zas tlačení:-(. Pohodička relax. Asi 20 minut, lesní cesta singl, chvilku šlapem do kopce a pak už nás čeká jen sjezd k autu na parkáč. Kterej je mimochodem stejně přehnanej jak ty dva sjezdy před tim,né-li lepší. Na parkáči pauza, vydejchání ze sjezdu, zdělení zážitků, pocitů a dojmů a naložení biků.

A zas jízda autem. 30 kiláků do Liberce za Márou, který chviličku po nás doráží,a velice nečekaným způsobem nás zde ubytuje na koleji ( držte huby a hlavně nezdravte:-))))))))) Pak už nás Mára táhne po víkendoví hlášce, že ta cesta trva asi 7 minut do peckovního Lesáku. Pro nás dost velký ale nádherný dirty, který nakonec bohužel odjel ve fakt velkým mega štýlu s x-upama, One hand no foot apod. Jen Mára. Všichni chcem být jako on,říkáme si :)))). My měli po 18 kilákovym Singletracku a cestování ve 30° v autě fakt dost a proto po chvilce odjíždíme chlastat k přehradě, která vypadá jak zmenšenina Jablonecký přehrady. Zde nás čeká 5tipívo, slivovička, voděnka, Márovo flirtování s dvěma 5tiletýma holčičkama, skvělá nálada ,spousta výtlemů a s tmou a Márovim přednim píchlym kolem odcházíme v náladě na koleje. Pokoj byl odpovídající Márovi a jeho spolubydlícím vysokoškolákům, lednička jako solidní, kuch. Linka přetékající snad vším,co se dá najít, ale pro nás parádní skvód:-))). Mrkli sme na pár videjí a s těšením se na další den uléháme kolem 1 na kutě...

Sobota:

Druhý den ráno (mimochodem parádně rozjetého víkendu), proběhlo relativně v poklidu. Vstávačka okolo desáté-jedenácté se snídaní pomalu až do postele-jo,díky Zedko:-) jedinej z nás byl nakoupit...s výrazi v obličejich které hovořili za vše. Páteční večer jsme měli asi všichni dost.
Mára prohazuje na svém stroji pláště s oblíbeným komentářem..mám to hotové za 7 minut:-) se balíme a pomalu vyrážíme směr Ještěd. Cestou okolo vrátnice, již poučení z předcházejícího dne držíme huby:-), nasedáme do aut po dvou KubaZ a Vlastík, Mára a Yago. Po chvilce bloudění po městě a pár projetých křižovatek se před námi oběvuje vysněný Ještěd. Parkujeme u fotbalového hřište,opět dáváme biky dohromady a šlapeme k lanovce. Jen co jsme dorazili,byla už plném provozu a tak Zedko pohotově přiskakuje ke kase a zakupuje 20 jízd..tj 5 pro každého,s nadšením nasedáme a jedeme nahoru...

Zbytek reportu Mára verze:
Nahoře se dovídám, že původní plánovaná špageta se mění ve výstup nahoru na Ještěd, takže se plahočíme tam, pivko, koření, kecačka a rychle na špagetu abysme stihli na půl jednou zas lano nahoru. Špageta doznala docela velkých změn ve vrchní části je to teď fakt pecka a když člověk umí, tak to tam solidně střílí, no a když ne, tak to vypadá tak jak se můžete kouknout ve videu. :) Druhou jízdu jedem freeride, kde si už fakt řikám že to chce fulla nebo nový ruce, nebo Vlastikovo streeta, jelikož Vlastik si prostě nikdy nestěžuje :) Třetí si jedu sám špagetu protože kluci vyměkli a jeli si po asfaltce dolu, čtvrtá všichni špagát, pátá točíme a na půl pátou sme po skoro 6ti hodinách dali 5 jízd, takže jestli mi kluci ještě někdy něco řeknete na to, že sem se na pokoji zdržel o deset minut dýl, tak se zamyslete :))

Poté přejíždíme na Vesec, přičemž jsme se z celkově asi půlhodinový cesty zdrželi 25minut na jednom kruháči, protože v Liberci už se po 4 letech fakt vyznám. Jsme tu a s náma je tu i lehčí vítr, který bohužel často kazí jinak celkově velice příjemnou atmosféru Vesce a jeho parádní lajny, teď dokonce vylepšenou o vedlejší klopkovanou, která však není zadarmo a nějak se nám jí pořádně nedařilo najet. Tak nějak jsme všichni trochu unavení, já trochu méně tak začínám, du na hubu a pak se do toho pouští i Kuba a Luky, který si to celkem bez problémů naskakujou. Pak už to ale balíme a jede se na kolej, respektive na přehradu, kde už nás uvítala live kapelka, chlazený pivko a vlídní lidé, kteří na nás koukali jak kdyby nikdy neviděli v pohodě týpky a mě :) Já sem byl rád že jsem neprorazil, což je jasně daný tim, že sem vyměnil pláště a tim, že sem si místo průrazů dvakrát rozbil hubu...

Neděle:

Jedem pod Smrk, protože kluci celej víkend kecaj něco o tom že nic lepšího nejeli. Potom co Luky povídá "hele projedem tudle vesnici a sme tam, je to hned za ní", tak jedem ještě přes tři vesnice, dvě města, čtyři okresy a sme skutečně tam. Trochu sem se bál toho že říkali, že si musíš občas přišlápnout. Tak po tom prvním kiláku do lehčího stoupání už jsem se bál hodně. Následuje 2km po asfaltu do kopce kdy už sem se začel bát pekelně. Sem nervní, pořád si něco remcám pod plnovousem, utrh sem řetěz a kluci už se taky začínají bát :)) No co mám povídat. Trail je to parádní, nicméně asi nejsem dostatečně fyzicky nebo morálně vybavenej na to, abych 18 km šlapal. Dokážu si to představit na enduru, těžšim enduru, ale ne na moji coowě, která na to měla asi stejnej názor, což projevila už tim prasklim řetězem nahoře. Ovšem nutno uznat, že jak sme se s coowou dostali k poslední pasáži, která byla asi nejvíc z kopce a nemuselo se šlapat, tak sme si mlaskali a bylo to fakt víc než parádní. Potom souhlasim s tim co psal Vlastík - prostě jedna klopna a boule za druhou, užíváš si to a je to mazec, to zas jo.

Na závěr bych ještě snad už jen dodal, že je škoda že se nescházíme ve větším počtu, protože sem si tendle každoroční trip s klukama vždy maximálně užil a myslím že všichni o dost přicházíte. A úplně na závěr díky kubovi za coowa triko! :)

Diskuze k Reportu
Kuba Z
Vloženo dne: 2010-07-03 v 11:00:15
Hezky Mára a neni zač. ještě mam to zeleny..... ;-)
Týlos
jj,díky Márku *fing*
Mára
Vloženo dne: 2010-07-02 v 15:38:51
Video zítra ať nejste přemlsaný :-)
Přidat příspěvek
Jméno     |  Webovky:
Zpráva
:)*hihi**ass**voci**kudla**hipec**fuck**smoker**fing*:-(:-p:-D;-):-):-|:-/
Anti-spam kod: ufo
[ Administrace ]  [ Valid XHTML 1.1 ]  [ Valid CSS ]   [ RSS 2.0 Channel ]  Designed and programed by Mára