MISE ADOLFOV 8+9.8.2009
Vloženo: 2009-08-17 Kategorie: Bike Vložil: filip

Déco spoždění SORRY........

Po klidnější sobotě kdy jsme jeli jednu jízdu Adolfova v 5 a pokračovali jednu jízdu Komárky ve 3, mělo v neděli přijít zpravení chutí.

A taky se stalo.Jen já sem odhodlej s Filipem, Lukym, Vlastou, do toho mi píše Mára, a plus klasika v podání Bonnyho s přítelkou a dále Segy se Simkou.K tomu se přidal Sedli, navštívil nás Špunt a přidal se k nám i Chaby se svým hafánkem.Doufám, že jsem na nikoho nezapomněl ale ve srovnání se sobotou nás bylo opravdu požehnaně i dostatečně. Další pecka vejletu, krom hojného počtu účastníků, byla Vlastíkova malá kamerka připravená na natáčení skoků ale i pádů :-).
Začali jsme standartně u divadla před cyklobusem v již zmiňovaném hojném počtu, a končili za pomocí starších turistů či horackých domorodců na zemi v autobuse jelikož sme se zas všichni nevešli. Cesta v takovym vedru klasicky nekonečná ale po standardní ¾ hodině jsme tam. Vystupujem a jedem žejdlíkovat.Jelikož nás bylo moc, nevešli jsme se pod slunečník a tak jsme poprvé letos přendali s plážového vedra za Montanou plastové stoly se židličkami do krásného chladivého stínu před Montanou u silnice. Není to zas tak špatný. Je tam krásně chladno, a máme přehled o tom kdo kde jede.

No nic, máme dopito a v plánu kamerování, tak si další nedáváme a směle vyrážíme. Klasicky skrz les na louku a k posedu. Obdivujeme zemědělskou techniku která sekala, hrabala a balila seno a pádíme až k lanovkám, kde se všichni doobrní a vyrážíme.
Je nás moc a tak vyrážíme na party. První já, Mára a Vlasta. Zbytek nějak po nás. Přijíždíme na rozcestí kde zjištujeme , že Mára poprví prorazil, Chaby přejel odbočku ale jeho pes běžel s náma ale že jinak je vše v cajku.Mára lepí, my něco natáčíme zbytek bandy ujíždí ke 3 jumpikům. Něco natočíme, popojedem níž, zase něco natočíme, popojedem zase níž a zase něco natočíme.

Aspon teda my. Mára popojel jen jednou od rozcestí k jumpikům a hned před prvnim na kamenech opět proráří a jump dává už na ucházejícím. Tentokrát se k němu přidává i Luky, kterej nejspíš i na stejnym místě taky proráží a tak lepej spolu.Kluci lepej, mi skákáme i natáčíme.

Někdo nahoře někdo dole, když v tom se rozjede Sega na Stinkyně a je z toho mrcha, jak sviň. Skáče první, pokladá do strany, přednim nabírá pařez, kterej ho spomaluje a vymršťuje z kola a pak už jen 2 metry brzdí v listí. Podle publika asi nejkrutější dnešní slam i když pádům pro dnešek nebyl zdaleka konec. Sega se zvedá, dává na chvíli pauzu ale ostatní pokračují. Bonny se nechce moc zdržovat, jelikož na něj na Bažině čeká druhá polovička a nalezený Chaby jede s nim. A v tom se to zase stalo. Bonny posílá krasně prvního, brzdí v ty obráceně položený zatáčce, která není příjemná asi pro nikoho a v tom zásek, přes řidítka, kotoul a zas na nohy. Zvedáčky rukou, jásot, my smích a pokračuje dál.
Po chvíli je dolepeno a pokračuje se k tentokrát už 6 metráku. Sjezdový prase Sedli hraní první a jumpikama pokračuje až k 6m. Zbytek co ještě neujel pokračuje též a zastavujem na 3 skoku. Pár skoků pro kamru, Filip pak předvádí esíčka a po chvilce jsme v roklině.
Pár jumpu na zahřátí  a jdem kamerovat. První vláček s Vlastíkem na konci točí Filip ale bohužel neúspěšně.- Neúspěšně asi na 3x, protože za 1.se při jízdě vymlel Vlastík, za 2. to Filip nenatočil a za 3. pro mou další iniciativu natáčení se mi vybila baterka.Ale tak co.Stát se může a štěstí přeje připraveným, což jsme my tentokrát nebyli. Takže Vlasta se zvedá se snad nevyraženým dechem a nějakou chvilku rozdejchává naražený žebra a odřenej bok. Dáváme cígo, chvilku relax a vyrážíme za klukama, který na nás čekaj na asfaltce. Hned jsme tam a pokračujeme na pivko.
Luky teda zchladí tělo ve Varvažově a po chvilce přijíždí za náma do Bažiny. Pijem, jíme, pijem, Bonny, Sega a 2 slečny nás opouštějí, že pokračujou v cyklistování a mi po dopijení a dopapání vyrážíme směr centrum. Jedem přes golfáč, kde nás čeká opět extrasmradlavá skládka jak z hororu od Hitchkoka, protože na skládce, kde to smrdí od nebezpečného odpadu po těla všech zvířat i lidí :-) nás doprovází hejno, ale jako fakt hejno, velkejch ale jako voe fakt velkejch Krkavců. Všichni jsme z nich byli vyplesklí. Takže s doprovodem :-) pokračujem do Všebo, kde se dělíme na do hospy jedoucí Filip s Vlastou a já s Lukym a Sedlim jsme se vydali na Střižák jelikož nás Sedli informoval, že tam s Milanem dodělali nějaký jumpy a vše vyčistili a posekali.
Takže jedem. Vyjíždíme u hasičárny, přejíždíme křivatku už jsme skoro Na růžku, když se Luky začne vyhejbat autu, najednou mu začne pískat zadní kolo a je to v pi.. . Sedli, Luky píchnul, na Střižák nejedeme, jedem to dofouknout na benzinku a jedeme na zahrádku k Vlastíkovi, říkáme Sedlimu. Jak jsme řekli, tak jsme udělali. A teď se podržte. Nazvali jsme to záhada Maxx Witch. Jakmile tam dal Luky víc jak 3 ATM začalo to pískat a foukat ale když se to dostalo na menší tlak, kdy se na kole dalo stále jet, tak to drželo. Regulérně prořízlej plášť i s duší, díra a boule jak hovado a přestalo to utíkat, to mě víš co. Prostě halda, pískot jak na Spartě , všechno přořízlí díra jak vrata a normálně mu to drží. Ušlo to až asi po hodině a něco a ještě jen proto že se Luky nudil a na jeho zadní kolo nám hrál pískací pisničky :-).
Asi tolik, jak sem viděl neděli já. Moc sem si to s bandou i kamerou užil a těšim se na další víkend.

Zdar a sílu. Kuba Z

Foceno mega miny kamerou by NUNVA

Vydea se dočkáte do roka a do dne :-)

Diskuze k Reportu
takze Luky taky 2x lepil, gratulace :-D
Nunva
Vloženo dne: 2009-08-18 v 12:11:02
Ještě teď mě to bolí *hipec*
K-682
Vloženo dne: 2009-08-18 v 09:43:12
Bender je BUUUUCH :-D
Vloženo dne: 2009-08-18 v 09:40:40
Bender je BUCH *hipec* *hipec* *smoker* *hipec*
Sedli
Vloženo dne: 2009-08-17 v 20:33:00
Bendre jed! Dupej! Pojd! *hihi* Jak říká: "Bender je nejlepší!"
kuba Z
Vloženo dne: 2009-08-17 v 16:51:52
jj, Bender dával dobře *hipec* *smoker*
Přidat příspěvek
Jméno     |  Webovky:
Zpráva
:)*hihi**ass**voci**kudla**hipec**fuck**smoker**fing*:-(:-p:-D;-):-):-|:-/
Anti-spam kod: ufo
[ Administrace ]  [ Valid XHTML 1.1 ]  [ Valid CSS ]   [ RSS 2.0 Channel ]  Designed and programed by Mára